- T.Dijkstra Offline
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 12 mar 2020, 18:49
Oud schilderij zonder signatuur.
Bericht door T.Dijkstra »Dit schilderij is al een aantal jaren in mijn bezit. Zo goed als ik het kan zien heeft het geen signatuur. Ik blijf nieuwsgierig. Is er iemand die een idee heeft wie de schilder van dit mooie oude schilderijtje zou kunnen zijn en in welke tijd het gemaakt is. Het doek is in een slechte staat. Ik vraag me af of het de moeite waard is om het te laten restaureren.
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt.