Doorgaan naar inhoud

Weet iemand de naam van het schip of wie dit gemaakt heeft

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

  • sytze Offline
  • Berichten: 460
  • Lid geworden op: 08 nov 2016, 17:18

Re: Weet iemand de naam van het schip of wie dit gemaakt heeft

Bericht door sytze »
Signeren in rood is vooral land gerelateerd: de Duitsers deden het heel veel, de Fransen iets minder en Nederlanders weinig. Bij 20ste eeuws werk kwam er voor het vervalsersgilde een reden bij om rood te gebruiken: later aangebrachte verf is onder de blauwe lamp te detecteren, maar rood veel moeilijker dan alle andere kleuren.
Plaats reactie