- geertje klaassen Offline
wat is in hemelsnaam kunst!?
Bericht door geertje klaassen »Voor mijn eindexamen dit jaar aan de ABK Minerva in Groningen heb ik een thesis geschreven in HTML-script onder de bovenvermelde titel. Kernpunt is dat ik mijn opleiding begon met het idee dat er duidelijke criteria waren waaraan men Kunst kon herkennen. Ik ontdekte echter dat dat niet zo is. Om dit proces zichtbaar te maken heb ik bovenvermelde thesis gemaakt. Onderliggende bedoeling is om deze thesis geleidelijk om te bouwen en uit te breiden tot een interactieve website. In de thesis verzamel ik meningen over "wat is kunst", onder andere door een mini enquete onder medestudenten, docenten,andere medwerkers van de academie en bekenden. De vraagstelling was: "HBO-onderwijs is beroeps onderwijs. De kunstacademie is HBO-onderwijs. De kunstacademie
leidt dus op tot het beroep kunstenaar. Het produkt van de arbeid van een kunstenaar is kunst.
Wat is nou kunst? "
Als eerste aanzet tot het via het WWW verzamelen van meningen lijkt mij dit forum zeer geschikt. Geef jullie mening over wat is kunst.
Ik hoop op veel reacties.
geertje
leidt dus op tot het beroep kunstenaar. Het produkt van de arbeid van een kunstenaar is kunst.
Wat is nou kunst? "
Als eerste aanzet tot het via het WWW verzamelen van meningen lijkt mij dit forum zeer geschikt. Geef jullie mening over wat is kunst.
Ik hoop op veel reacties.
geertje