P.P.Bleijerveld Offline Otto van Rees Bericht door P.P.Bleijerveld » 18 jul 2000, 08:43 Citeer Uit nalatenschap schetsen en tekeningen aangeboden van Otto van Rees Omhoog
wijnand van der vet Offline Re: Otto van Rees Bericht door wijnand van der vet » 24 jul 2000, 23:07 Citeer : Uit nalatenschap schetsen en tekeningen aangeboden van Otto van Rees Omhoog
wijnand van der vet Offline Re: Otto van Rees Bericht door wijnand van der vet » 25 jul 2000, 21:12 Citeer : : Heb je ook schilderijen.Ik ben verzamelaar en kijk al jaren uit naar van Otto van Rees.Ik betaal je er zeer goed voor, mitsgoed werk Omhoog
Frank van Strijthagen Offline Re: Otto van Rees Bericht door Frank van Strijthagen » 23 okt 2000, 11:35 Citeer : : Uit nalatenschap schetsen en tekeningen aangeboden van Otto van Rees Omhoog
Frank van Strijthagen Offline Re: Otto van Rees Bericht door Frank van Strijthagen » 23 okt 2000, 11:37 Citeer : : : Heb je ook schilderijen.: Ik ben verzamelaar en kijk al jaren uit naar van Otto van Rees.: Ik betaal je er zeer goed voor, mits: goed werk Omhoog