P.P.Bleijerveld Offline Otto van Rees Bericht door P.P.Bleijerveld » 18 jul 2000, 08:43 Citeer Uit nalatenschap schetsen en tekeningen aangeboden van Otto van Rees Omhoog
wijnand van der vet Offline Re: Otto van Rees Bericht door wijnand van der vet » 24 jul 2000, 23:07 Citeer : Uit nalatenschap schetsen en tekeningen aangeboden van Otto van Rees Omhoog
wijnand van der vet Offline Re: Otto van Rees Bericht door wijnand van der vet » 25 jul 2000, 21:12 Citeer : : Heb je ook schilderijen. Ik ben verzamelaar en kijk al jaren uit naar van Otto van Rees. Ik betaal je er zeer goed voor, mits goed werk Omhoog
Frank van Strijthagen Offline Re: Otto van Rees Bericht door Frank van Strijthagen » 23 okt 2000, 11:35 Citeer : : Uit nalatenschap schetsen en tekeningen aangeboden van Otto van Rees Omhoog
Frank van Strijthagen Offline Re: Otto van Rees Bericht door Frank van Strijthagen » 23 okt 2000, 11:37 Citeer : : : Heb je ook schilderijen. : Ik ben verzamelaar en kijk al jaren uit naar van Otto van Rees. : Ik betaal je er zeer goed voor, mits : goed werk Omhoog