Doorgaan naar inhoud

L.Hartman

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • rik van der linden Offline

Re: L.Hartman

Bericht door rik van der linden »
Leo Hartman was of is een Nijmeege kunstenaar. Hij heeft o.a. ook in Mook en Plasmolen gewerkt. Als u nog meer over hem wilt weten kunt u het beste een email sturen naar m.h.m.janssenreinen@inter.nl.net
  • Wim Wegman Offline

Bericht door Wim Wegman »
Wij hebben een schilderij van L Hartman. Het is een schilderij met wat zeilschepen en op de achtergrond een stoomboot.De groote van het schilderij is
60x50 cm. Het is een erfstuk. Als U mij wat meer kan vertellen over deze schilder dan hou ik mij zeker aanbevolen. Graag indien U daar meer over zeggen kan,zijn de doeken van deze schilder van grote waarde.
Bij voorbaat dank .
Vriendelijke groet,
Wim Wegman
  • Wim Wegman Offline

Bericht door Wim Wegman »
Wim Wegman schreef:

> Wij hebben een schilderij van L Hartman. Het is een schilderij
> met wat zeilschepen en op de achtergrond een stoomboot.De
> groote van het schilderij is
> 60x50 cm. Het is een erfstuk. Als U mij wat meer kan vertellen
> over deze schilder dan hou ik mij zeker aanbevolen. Zou dit schilderij enige waarde hebben?
Vriendelijke gr.
Wimwegman
>
>
  • monique Offline

Bericht door monique »
Ik ben ook in het bezit van een schilderijtje van L.Hartman, 24,5 b x 35 h. Straatje, waarschijnlijk Lelietjesgand Brussel +/- 1920. Leuk verneem graag meer informatie
  • monique Offline

Bericht door monique »
Ik ben ook in het bezit van een schilderrijtje van L.Hartman, 24,5 x 35 cm, straatje. Op de achterkant staat vermeld Lelietjesgang Brussel. Volgens taxatie +/- 1920. Zijn er door de schilder L.Hartman meerdere schilderrijtjes gemaakt van de Lelietjesgang? Ik heb gezien dat deze eens is aangeboden voor verkoop. Wie heeft informatie hierover.
  • M.Verbruggen Offline

Bericht door M.Verbruggen »
Wij zijn in het bezit van een schilderij "Vaas met 3 klaprozen", gesigneerd met L.Hartman. Achterop de lijst staat geschreven Let Hartman, St.Stephanusstraat 56 Nijmegen. Wij kan ons meer vertellen over deze schilder en dit schilderij.

M.Verbruggen
  • corverhaaff Offline

Bericht door corverhaaff »
Ik ben ook in het bezit van een schilderij van L Hartman. Vaas met denk ik 4 klaprozen.
Ik heb dit schilderij ooit op een veiling van Hotel Beekhuizen in Velp gekocht. Daar hing ie in de hal.

Leuk om nu te weten wie L Hartman was. Of er enige waarde aan zit is al een vraag die eerder gesteld is, maar nergens wordt beantwoord.

• corverhaaff Offline

Bericht door corverhaaff »
ik ben ook in het bezit van een schilderij van L Hartman. Gekocht ergens in de 70-er jaren op een veiling van het pand Hotel Beekhuizen in Velp. Het stelt voor een vaas met 4 klaprozen.
  • Martin65 Offline

Bericht door Martin65 »
monique Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik ben ook in het bezit van een schilderrijtje van
> L.Hartman, 24,5 x 35 cm, straatje. Op de
> achterkant staat vermeld Lelietjesgang Brussel.
> Volgens taxatie +/- 1920. Zijn er door de schilder
> L.Hartman meerdere schilderrijtjes gemaakt van de
> Lelietjesgang? Ik heb gezien dat deze eens is
> aangeboden voor verkoop. Wie heeft informatie
> hierover.

Dit is Louise Hartman 1905-1970 (NL).
Plaats reactie