- Martien Lenders Offline
L.Hartman
Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
- rik van der linden Offline
Re: L.Hartman
Bericht door rik van der linden »Leo Hartman was of is een Nijmeege kunstenaar. Hij heeft o.a. ook in Mook en Plasmolen gewerkt. Als u nog meer over hem wilt weten kunt u het beste een email sturen naar m.h.m.janssenreinen@inter.nl.net
- Wim Wegman Offline
Bericht door Wim Wegman »Wij hebben een schilderij van L Hartman. Het is een schilderij met wat zeilschepen en op de achtergrond een stoomboot.De groote van het schilderij is
60x50 cm. Het is een erfstuk. Als U mij wat meer kan vertellen over deze schilder dan hou ik mij zeker aanbevolen. Graag indien U daar meer over zeggen kan,zijn de doeken van deze schilder van grote waarde.
Bij voorbaat dank .
Vriendelijke groet,
Wim Wegman
60x50 cm. Het is een erfstuk. Als U mij wat meer kan vertellen over deze schilder dan hou ik mij zeker aanbevolen. Graag indien U daar meer over zeggen kan,zijn de doeken van deze schilder van grote waarde.
Bij voorbaat dank .
Vriendelijke groet,
Wim Wegman
- Wim Wegman Offline
Bericht door Wim Wegman »Wim Wegman schreef:
> Wij hebben een schilderij van L Hartman. Het is een schilderij
> met wat zeilschepen en op de achtergrond een stoomboot.De
> groote van het schilderij is
> 60x50 cm. Het is een erfstuk. Als U mij wat meer kan vertellen
> over deze schilder dan hou ik mij zeker aanbevolen. Zou dit schilderij enige waarde hebben?
Vriendelijke gr.
Wimwegman
>
>
> Wij hebben een schilderij van L Hartman. Het is een schilderij
> met wat zeilschepen en op de achtergrond een stoomboot.De
> groote van het schilderij is
> 60x50 cm. Het is een erfstuk. Als U mij wat meer kan vertellen
> over deze schilder dan hou ik mij zeker aanbevolen. Zou dit schilderij enige waarde hebben?
Vriendelijke gr.
Wimwegman
>
>
- monique Offline
Bericht door monique »Ik ben ook in het bezit van een schilderijtje van L.Hartman, 24,5 b x 35 h. Straatje, waarschijnlijk Lelietjesgand Brussel +/- 1920. Leuk verneem graag meer informatie
- monique Offline
Bericht door monique »Ik ben ook in het bezit van een schilderrijtje van L.Hartman, 24,5 x 35 cm, straatje. Op de achterkant staat vermeld Lelietjesgang Brussel. Volgens taxatie +/- 1920. Zijn er door de schilder L.Hartman meerdere schilderrijtjes gemaakt van de Lelietjesgang? Ik heb gezien dat deze eens is aangeboden voor verkoop. Wie heeft informatie hierover.
- M.Verbruggen Offline
Bericht door M.Verbruggen »Wij zijn in het bezit van een schilderij "Vaas met 3 klaprozen", gesigneerd met L.Hartman. Achterop de lijst staat geschreven Let Hartman, St.Stephanusstraat 56 Nijmegen. Wij kan ons meer vertellen over deze schilder en dit schilderij.
M.Verbruggen
M.Verbruggen
- corverhaaff Offline
Bericht door corverhaaff »Ik ben ook in het bezit van een schilderij van L Hartman. Vaas met denk ik 4 klaprozen.
Ik heb dit schilderij ooit op een veiling van Hotel Beekhuizen in Velp gekocht. Daar hing ie in de hal.
Leuk om nu te weten wie L Hartman was. Of er enige waarde aan zit is al een vraag die eerder gesteld is, maar nergens wordt beantwoord.
Ik heb dit schilderij ooit op een veiling van Hotel Beekhuizen in Velp gekocht. Daar hing ie in de hal.
Leuk om nu te weten wie L Hartman was. Of er enige waarde aan zit is al een vraag die eerder gesteld is, maar nergens wordt beantwoord.
- corverhaaff Offline
Bericht door corverhaaff »ik ben ook in het bezit van een schilderij van L Hartman. Gekocht ergens in de 70-er jaren op een veiling van het pand Hotel Beekhuizen in Velp. Het stelt voor een vaas met 4 klaprozen.
Bericht door Martin65 »monique Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik ben ook in het bezit van een schilderrijtje van
> L.Hartman, 24,5 x 35 cm, straatje. Op de
> achterkant staat vermeld Lelietjesgang Brussel.
> Volgens taxatie +/- 1920. Zijn er door de schilder
> L.Hartman meerdere schilderrijtjes gemaakt van de
> Lelietjesgang? Ik heb gezien dat deze eens is
> aangeboden voor verkoop. Wie heeft informatie
> hierover.
Dit is Louise Hartman 1905-1970 (NL).
-------------------------------------------------------
> Ik ben ook in het bezit van een schilderrijtje van
> L.Hartman, 24,5 x 35 cm, straatje. Op de
> achterkant staat vermeld Lelietjesgang Brussel.
> Volgens taxatie +/- 1920. Zijn er door de schilder
> L.Hartman meerdere schilderrijtjes gemaakt van de
> Lelietjesgang? Ik heb gezien dat deze eens is
> aangeboden voor verkoop. Wie heeft informatie
> hierover.
Dit is Louise Hartman 1905-1970 (NL).