Doorgaan naar inhoud

Wie heeft dit geschilderd?

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • mark plaat Offline
  • Berichten: 722
  • Lid geworden op: 08 jul 2012, 20:17

Re: Wie heeft dit geschilderd?

Bericht door mark plaat »
Wat een vraag... hup in de groep en zoek het maar uit..kom op zeg, is iets meer gegevens te veel moeite?
Ik zie het als een vorm van belediging voor de mensen die de moeite willen nemen,om een ander te helpen..
IEMAND..... kom op maak je bekent en stuur wat meer foto,s
  • Ellenbeth71 Offline
  • Berichten: 7
  • Lid geworden op: 30 mar 2021, 14:44

Re: Wie heeft dit geschilderd?

Bericht door Ellenbeth71 »
Wat een vervelende reactie.

Ik doe de oproep voor iemand, ken degene zelf niet maar had een oproep geplaatst of er mensen waren die wisten wie dit geschilderd had. Oké had het misschien wat met meer woorden kunnen vragen maar de oproep blijft gelijk.

Meer gegevens zijn er niet bekend en er is maar één foto.

Mijn oproep was niet vragen om reacties over mijn oproep maar antwoord op mijn oproep.
  • Ellenbeth71 Offline
  • Berichten: 7
  • Lid geworden op: 30 mar 2021, 14:44

Re: Wie heeft dit geschilderd?

Bericht door Ellenbeth71 »
mark plaat Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wat een vraag... hup in de groep en zoek het maar
> uit..kom op zeg, is iets meer gegevens te veel
> moeite?
> Ik zie het als een vorm van belediging voor de
> mensen die de moeite willen nemen,om een ander te
> helpen..
> IEMAND..... kom op maak je bekent en stuur wat
> t meer foto,s

Wat een vervelende reactie.

Ik doe de oproep voor iemand, ken degene zelf niet maar had een oproep geplaatst of er mensen waren die wisten wie dit geschilderd had. Oké had het misschien wat met meer woorden kunnen vragen maar de oproep blijft gelijk.

Meer gegevens zijn er niet bekend en er is maar één foto.

Mijn oproep was niet vragen om reacties over mijn oproep maar antwoord op mijn oproep.
  • Ellenbeth71 Offline
  • Berichten: 7
  • Lid geworden op: 30 mar 2021, 14:44

Re: Wie heeft dit geschilderd?

Bericht door Ellenbeth71 »
uverb Schreef:
-------------------------------------------------------
> Maar wij antwoorden niet op oproepen op oproepen
> op oproepen van iemand van iemand van iemand.

Jammer dat u zo reageert, u bent niet het visitekaartje van het forum.
Het is toch fijn om iemand te helpen ongeacht of je diegene kent?
Plaats reactie