Wat een vraag... hup in de groep en zoek het maar uit..kom op zeg, is iets meer gegevens te veel moeite?
Ik zie het als een vorm van belediging voor de mensen die de moeite willen nemen,om een ander te helpen..
IEMAND..... kom op maak je bekent en stuur wat meer foto,s
Ik doe de oproep voor iemand, ken degene zelf niet maar had een oproep geplaatst of er mensen waren die wisten wie dit geschilderd had. Oké had het misschien wat met meer woorden kunnen vragen maar de oproep blijft gelijk.
Meer gegevens zijn er niet bekend en er is maar één foto.
Mijn oproep was niet vragen om reacties over mijn oproep maar antwoord op mijn oproep.
mark plaat Schreef:
-------------------------------------------------------
> Wat een vraag... hup in de groep en zoek het maar
> uit..kom op zeg, is iets meer gegevens te veel
> moeite?
> Ik zie het als een vorm van belediging voor de
> mensen die de moeite willen nemen,om een ander te
> helpen..
> IEMAND..... kom op maak je bekent en stuur wat
> t meer foto,s
Wat een vervelende reactie.
Ik doe de oproep voor iemand, ken degene zelf niet maar had een oproep geplaatst of er mensen waren die wisten wie dit geschilderd had. Oké had het misschien wat met meer woorden kunnen vragen maar de oproep blijft gelijk.
Meer gegevens zijn er niet bekend en er is maar één foto.
Mijn oproep was niet vragen om reacties over mijn oproep maar antwoord op mijn oproep.
uverb Schreef:
-------------------------------------------------------
> Maar wij antwoorden niet op oproepen op oproepen
> op oproepen van iemand van iemand van iemand.
Jammer dat u zo reageert, u bent niet het visitekaartje van het forum.
Het is toch fijn om iemand te helpen ongeacht of je diegene kent?