Doorgaan naar inhoud

kabouters

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

  • Anonieme bezoeker Offline

Re: kabouters

Bericht door Anonieme bezoeker »
van_oma Schreef:
-------------------------------------------------------
> Skoander Schreef: > Geen verplichtingen :)
>
> Verplichtingen??? Wat ben jij voor griezelige
> snoeshaan? Doe een beetje normaal, man...

@van oma, alles goed in de bovenkamer?!?

Geen verplichting om een email te sturen.
Hij wil info, kan hij krijgen...niks moet, alles mag.
Als Dikkie er geen belang bij heeft dan is het mij ook wel zalig.

Waarom ben ik dan een griezelige snoeshaan?

Ik weet niet welke gedachtengang u heeft, maar gezond is het in elk geval niet.
  • Dikkie1984 Offline
  • Berichten: 160
  • Lid geworden op: 19 jun 2020, 20:50

Re: kabouters

Bericht door Dikkie1984 »
Hart Schreef:
-------------------------------------------------------
> Dikkie, dat antwoord heb ik al gegeven. De
> signatuur Hendrich is in
> Sütterlin/breitkopf/Fraktur- schrift. Die kan anno
> 2020 niet iedereen lezen want dat vergt oefening.
> Maar zijn gedocumenteerde signaturen komen er
> duidelijk mee overeen. Bovendien is het schilderij
> 'signed all over' dwz van een zo sterk
> persoonlijke techniek en toets dat imiteren
> ondenkbaar is.

Oké ik begrijp u.....Bedankt dat u de moeite heeft genomen het nader toe te lichten.
U heeft heeft meerdere soorten gezien....Ik niet..vandaar ik twijfelde.

Nogmaals bedankt.

En voor Hilde: heeft u een richtprijs voor het werk
  • Dikkie1984 Offline
  • Berichten: 160
  • Lid geworden op: 19 jun 2020, 20:50

Re: kabouters

Bericht door Dikkie1984 »
Skoander Schreef:
-------------------------------------------------------
> @Dikkie
>
> Heb wellicht nog wat info voor je...
> Doe me even een mailtje op skoander@outlook.com
>
> Geen verplichtingen :)

Hallo,

Omtrent wat heeft u info als ik vragen mag.....alvorens ik u een mail stuur.

Grt
  • Anonieme bezoeker Offline

Re: kabouters

Bericht door Anonieme bezoeker »
Dikkie1984 Schreef:
-------------------------------------------------------
> Skoander Schreef:
> -------------------------------------------------------
> > @Dikkie
> >
> > Heb wellicht nog wat info voor je...
> > Doe me even een mailtje op
> skoander@outlook.com
> >
> > Geen verplichtingen :)
>
> Hallo,
>
> Omtrent wat heeft u info als ik vragen
> mag.....alvorens ik u een mail stuur.
>
> Grt

beschouw 't maar als overbodig
Niet om jou, maar heb net 't verzoek ingediend tot verwijdering account. Ik ben hier wel klaar.
D'r zitten hier een paar die schijnbaar niet helemaal 100% alles op een rijtje heeft.
Valt niet tegenaan te ouwehoeren

Re: kabouters

Bericht door hildedriessen »
Hart, ik heb deze schilderij bij den Oxfam te Antwerpen Brederode gekocht aan 15 euro.

De mails zijn verzonden. Ik ga u verwittigen als zij positief antwoorden, in een separate thread. Hier wordt het nogal druk...
Plaats reactie