- Anonieme bezoeker Offline
Re: kabouters
Bericht door Anonieme bezoeker »van_oma Schreef:
-------------------------------------------------------
> Skoander Schreef: > Geen verplichtingen
>
> Verplichtingen??? Wat ben jij voor griezelige
> snoeshaan? Doe een beetje normaal, man...
@van oma, alles goed in de bovenkamer?!?
Geen verplichting om een email te sturen.
Hij wil info, kan hij krijgen...niks moet, alles mag.
Als Dikkie er geen belang bij heeft dan is het mij ook wel zalig.
Waarom ben ik dan een griezelige snoeshaan?
Ik weet niet welke gedachtengang u heeft, maar gezond is het in elk geval niet.
-------------------------------------------------------
> Skoander Schreef: > Geen verplichtingen
>
> Verplichtingen??? Wat ben jij voor griezelige
> snoeshaan? Doe een beetje normaal, man...
@van oma, alles goed in de bovenkamer?!?
Geen verplichting om een email te sturen.
Hij wil info, kan hij krijgen...niks moet, alles mag.
Als Dikkie er geen belang bij heeft dan is het mij ook wel zalig.
Waarom ben ik dan een griezelige snoeshaan?
Ik weet niet welke gedachtengang u heeft, maar gezond is het in elk geval niet.