Wie kent deze signatuur?
Bericht door Bosmax »Beste,
Wat een leuk forum! Mijn moeder vroeg mij te achterhalen wie de schilder is van het schilderij. Het enig wat wij kunnen opmaken is dat het eindigt op NG. Maar ook dat weten we niet zeker. Is in 1980 gekocht bij een kunsthandel door mijn grootvader als investering. Ik heb haar verteld dat ze er niet teveel van moet verwachten. Het is een groot schilderij breedte ongeveer 120 cm. Bij de laatste foto heb ik het schilderij uit de lijst gehaald.
Alvast bedankt,
Peter
Wat een leuk forum! Mijn moeder vroeg mij te achterhalen wie de schilder is van het schilderij. Het enig wat wij kunnen opmaken is dat het eindigt op NG. Maar ook dat weten we niet zeker. Is in 1980 gekocht bij een kunsthandel door mijn grootvader als investering. Ik heb haar verteld dat ze er niet teveel van moet verwachten. Het is een groot schilderij breedte ongeveer 120 cm. Bij de laatste foto heb ik het schilderij uit de lijst gehaald.
Alvast bedankt,
Peter