Ariekunst, als jij nou nog steeds die knutselschilderijtjes uit Sint Willebrord niet kan herkennen, ben je als adviseur op een museumsite niet echt een aanwinst. Hahahahahaha!
Beste Sytze
Ik vind een ieder die een bijdrage aan andermans vraag of studie levert waardevol.
Immers zijn we hier toch om er iets van op te steken .
Maar dan ben ik ook een slechte vraagbaak.want ik kan ze ook niet herkennen.
Maar nu een vraag hoe kan ik ze herkennen dan..gaarne uitleg hebben we er allen iets aan..
Blijkt ook dat als ik iets heb het altijd net niet is..daar word ik nou SCh..ziek van die
zg kunstexperts ..nou neem van mij aan dat ze er meestal naast zitten.( de goede niet natuurlijk er zijn div waar ik respect voor heb)
Helaas blijkt het veelal gebakken lucht te zijn.
Sommige kunsthandelaren zijn zelfs zo onbeschoft dat ze je mail niet beantwoorden.(uit respect zal ik ze niet noemen)
Of is het onkunde ..
Meneer Arie..gewoon doorgaan je wordt gewaardeerd.