- Schilderijen-Holland Offline
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 27 feb 2011, 15:21
Re: ik heb een siebens
Bericht door Schilderijen-Holland »Hallo Forumgenoten,
Ik heb een A.Sibens schilderijtje kunnen kopen.
Het stelt een boerderijtje voor.
Ik vind het zelf heel mooi.
Kan iemand mij vertellen, wat dit schilderij waard is?
Ik kan foto,s mailen.
Groeten Henk