Doorgaan naar inhoud

ik heb een siebens

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

  • opzitter Offline
  • Berichten: 5
  • Lid geworden op: 08 jan 2012, 01:15

Re: ik heb een siebens

Bericht door opzitter »
jos Schreef:
-------------------------------------------------------
> als het om de schilder A siebens gaat .Zijn werken
> zijn te zien in musea kempenland in eindhoven
> mijn vraag aan u is waar heeft u hem gekocht want
> zelf heb ik 4 werken van hem en ze zijn per stuk
> 5000 euro waard ik weet niet wat u betaald heeft
> maar het maakt mij nieuwschierig met vriendelijke
> groet Jos


  • opzitter Offline
  • Berichten: 5
  • Lid geworden op: 08 jan 2012, 01:15

Re: ik heb een siebens

Bericht door opzitter »
dag Jos, ik weet helemaal niet hoe deze pagina werkt. ik viel er gisteren in, omdat ik in google ingaf :eindhovense schilder siebens. omdat jij er het meest van lijkt te weten heb ik mijn reactie gestuurd.
het eerlijke antwoord is, mijn stiefvader kwam uit eindhoven en hij verkeerde in schilderskringen, ook later in Haarlem. ofwel (jan korthals) ze schonken hem hun werk ofwel hij heeft het in de jaren 50 of zelfs daarvoor gekocht.ons staan ze ontzettend in de weg want we wonen klein.als iemand ze goedkoop (wat is dat tegenwoordig) wil kopen, dan graag.
vriendelijke groet , opzitter
  • opzitter Offline
  • Berichten: 5
  • Lid geworden op: 08 jan 2012, 01:15

Re: ik heb een siebens

Bericht door opzitter »
deze berichten geven wat verwarring over de spelling van de naam. ik heb de signatuur nu goed bekeken en er staat A.Sibens van deze signatuur zijn er scilderijen in het genoemde museum
  • Wieke Offline
  • Berichten: 1
  • Lid geworden op: 23 aug 2012, 10:52

Re: ik heb een siebens

Bericht door Wieke »
Ik heb ook een Sibens, gesigneerd met A Sibens! Het betreft een sneeuwlandschap. Mijn ouders hebben het schilderij begin jaren '40 gekocht toen ze in Einhoven woonden. Begin dit jaar is mijn moeder overleden en heb ik het schilderij geërfd. Het is in goede konditie. Vraag me af wat de waarde is, waar ik dat kan checken en wie het eventueel wil kopen.
Plaats reactie