Doorgaan naar inhoud

Hollandse schilderijen te koop gevraagd

Te koop gevraagd, werk van deze kunstenaar - Kunst te koop aangeboden - Wie doet een bod?
  • Divera1969 Offline

Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

Bericht door Divera1969 »
Ik heb 4 schilderijen van J. Kelderman te koop (Scheepswerf Edam, Broek en Waterland, Sint Nicolaaskerk Amsterdam, Boot op strand) en een schilderij van B. Long (stilleven met tafeltje en bloemen). Ook een schilderij van een schilder waarvan ik de naam niet goed kan lezen, lijkt op Rutger (achternaam). Ik verkoop deze schilderijen namens de dochter van een overleden vriendin van mij en was nog maar kort vriendin met deze vrouw.

Ik verneem het graag wanneer iemand belangstelling heeft. Ik heb de schilderijen (en nog heel wat spullen) op marktplaats.nl te koop staan, tegen elk aannemelijk bod.

Vriendelijke groet,
Divera 1969

• Divera1969 Offline

Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

Bericht door Divera1969 »
Ik heb 4 schilderijen van J. Kelderman te koop (Scheepswerf Edam, Broek en Waterland, Sint Nicolaaskerk Amsterdam, Boot op strand) en een schilderij van B. Long (stilleven met tafeltje en bloemen). Ook een schilderij van een schilder waarvan ik de naam niet goed kan lezen, lijkt op Rutger (achternaam). Ik verkoop deze schilderijen namens de dochter van een overleden vriendin van mij en was nog maar kort vriendin met deze vrouw.

Ik verneem het graag wanneer iemand belangstelling heeft. Ik heb de schilderijen (en nog heel wat spullen) op marktplaats te koop staan, tegen elk aannemelijk bod.

Vriendelijke groet,
Divera 1969

Plaats reactie