Doorgaan naar inhoud

Hollandse schilderijen te koop gevraagd

Te koop gevraagd, werk van deze kunstenaar - Kunst te koop aangeboden - Wie doet een bod?
  • J.van Sintmaartensdijk Offline

Re: Hollandse schilderijen te koop gevraagd

Bericht door J.van Sintmaartensdijk »
Ik heb een schilderij van J.Kelderman. Landschap met boerderij, waarbij boer "puntert" op het water.: Te koop gevraagd, olieverf schilderijen van: J. Kelderman, E.J. Ligtelijn,
: L. v.d. Pol, H.J. Frese, J. Korthals en
: J.H. Kaemmerer, C. Bouter, C. Verschuur.

• Fancy Thiess-Kaat Offline

Bericht door Fancy Thiess-Kaat »
: Ik heb een schilderij van J.Kelderman. Landschap met boerderij, waarbij boer "puntert" op het water.: Te koop gevraagd, olieverf schilderijen van: J. Kelderman, E.J. Ligtelijn,
: : L. v.d. Pol, H.J. Frese, J. Korthals en
: : J.H. Kaemmerer, C. Bouter, C. Verschuur.
Kunt U ons informatie geven over de schilder C. Verschuur. We willen graag weten wanneer hij leefde an wie zijn leraren waren. Fancy
  • B. van der Hoeven Offline

Bericht door B. van der Hoeven »
Kunt U ons informatie geven over de schilder C. Verschuur. We willen graag weten wanneer hij leefde an wie zijn leraren waren. Fancy
Er is informatie te vinden over C. Bouter (met als alias C. Hendriks, C. Verschuur en C. Willems) in de Scheen. Hieruit blijkt onder meer dat hij geboren is in 1888 in Gouda en overleden in 1966 te Den Haag.
Hij werkte onder andere namen voor de export naar Amerika en Canada.
Indien u inmiddels meer informatie heeft vergaard, verneem ik dat graag van u ?
  • rvwaard Offline

Bericht door rvwaard »
Ik ben in het bezit van een in prima staat verkerend olieverfschilderij van Jan Kelderman in een passende lijst.
Het doek (zonder lijst) is 40x30 cm en toont een aantrekkelijk stadsgezicht van Amsterdam ( het Stokvishuis ?),gracht en boten.

Het doek is verkocht.
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
Plaats reactie