- kunstexpert Offline
taxaties en beoordelingen
Bericht door kunstexpert »Na een half uurtje surfen over dit forum ben ik ietwat ontdaan door het grote aantal vervalsingen en kopieën dat hier al dan niet te goeder trouw wordt aangeboden. Met meer dan 22 jaar ervaring bij het programma 'Tussen Kunst en Kitsch' weet ik als geen ander hoe groot het aantal kopieën en vervalsingen is dat over de kunstmarkt zwerft.
Mijn advies aan de bezoekers van deze website en dit forum. Laat u door een deskundige adviseren als u niet met zekerheid in staat bent te beoordelen of het werk dat u wilt kopen of verkopen authentiek is en wat de eventuele waarde is.
Ook bij ons kunt u terecht voor taxaties zowel mondeling als schriftelijk. Voor de tarieven kunt u ons mailen. Taxaties van werken die door ons ter wederverkoop worden aangenomen zijn gratis.
Frank Welkenhuysen
www.kunstexpert.com
info@kunstexpert.com
Mijn advies aan de bezoekers van deze website en dit forum. Laat u door een deskundige adviseren als u niet met zekerheid in staat bent te beoordelen of het werk dat u wilt kopen of verkopen authentiek is en wat de eventuele waarde is.
Ook bij ons kunt u terecht voor taxaties zowel mondeling als schriftelijk. Voor de tarieven kunt u ons mailen. Taxaties van werken die door ons ter wederverkoop worden aangenomen zijn gratis.
Frank Welkenhuysen
www.kunstexpert.com
info@kunstexpert.com