Doorgaan naar inhoud

Atlantis

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • r. zandbergen Offline

Re: Atlantis

Bericht door r. zandbergen »
: : Ik ben pas begonnen met het spel maar ik loop vast in het cafe "de rode haan".
Mogelijk heb jij een oplossing hiervoor ?
Misschien help jij mij verder zodat ik jou weer verder breng , 2 weten meestal meer dan 1 !
Mail me .
  • F. Geers Offline

Bericht door F. Geers »
: Informeer bij de groep Zenga: maakt een optreden hierover. Voorstelling oa 18-02-2000 in Markant te Uden.
: Succes, Jan

: : : Ik ben op zoek naar informatie over de verloren legende Atlantis. Wie kan mij verder helpen?
: : : Bij voorbaat dank
: : Ik heb zelf niet zo veel over Atlantis, maar zelf verzamel ik een aantal jaren (kranten)artikelen over allerlei onderwerpen, met name over wetenschap. (astronomie, geologie, archeologie). Ik heb een aantal artikelen over Atlantis. Stuur mij een e-mail indien u interesse heeft.
  • Reintje Blokpoel Offline

Atlantis 2

Bericht door Reintje Blokpoel »
Wie weet hoe je voorbij de zangvogel Firtan in Atlantis 2 moet komen?
Bij voorbaat dank
  • wiot Offline

Bericht door wiot »
Hallo, Heb je inmiddels al wat info over Atlantis (de verloren legende)?
Zou je dan mij aan een "Walk through" kunnen helpen?
BVD Wiebe
  • wiot Offline

Bericht door wiot »
Hallo, Zou je misschien mij aan een "walk through" kunnen helpen van
Atlantis (de verloren legende)?
BVD, wiot@dds.nl
  • willemijn Offline

Bericht door willemijn »
: Ik ben op zoek naar informatie over de verloren legende Atlantis. Wie kan mij verder helpen?
: Bij voorbaat dank
ik ben bij het gedeelte dat je de leeuw de schaap moet geven en dat er dat een stuk muur weg gaat daar kom ik niet verder wie wil me helpen???
  • Siggi Offline

Bericht door Siggi »
: : : Ik ben op zoek naar informatie over de verloren legende Atlantis. Wie kan mij verder helpen?
: : : Bij voorbaat dank
: : Ik heb zelf niet zo veel over Atlantis, maar zelf verzamel ik een aantal jaren (kranten)artikelen over allerlei onderwerpen, met name over wetenschap. (astronomie, geologie, archeologie). Ik heb een aantal artikelen over Atlantis. Stuur mij een e-mail indien u interesse heeft.
  • cierkens pieter-jan Offline

Bericht door cierkens pieter-jan »
: : Ik ben op zoek naar informatie over de verloren legende Atlantis. Wie kan mij verder helpen?
: : Bij voorbaat dank
: Ik heb zelf niet zo veel over Atlantis, maar zelf verzamel ik een aantal jaren (kranten)artikelen over allerlei onderwerpen, met name over wetenschap. (astronomie, geologie, archeologie). Ik heb een aantal artikelen over Atlantis. Stuur mij een e-mail indien u interesse heeft.
  • gwenn franco Offline

Re: Atlantis 2

Bericht door gwenn franco »
: Wie weet hoe je voorbij de zangvogel Firtan in Atlantis 2 moet komen?
je moet goed luisteren naar wat Firtan fluit. Als je dan de beelden krijgt van de 6 merels moet je met je pijl boven een van de beelden gaan staan en dan flijt Firtan het geluid dat deze merel maakt, je moet dan gewoon vergelijken met het geluid dat Firtan maakt met het geluid dat de merel maakt.
het kan wel even duren eer dat je het hebt
  • g.nijland Offline

Re: Atlantis 2

Bericht door g.nijland »
: Wie weet hoe je voorbij de zangvogel Firtan in Atlantis 2 moet komen?
Goed luisteren wat voor melodietje hij fluit dan rechts naar het scherm gaan en met de cursor de vogeltjes iets aanraken. Je hoort dan één van de vogeltjes het liedje fluiten dat de vogelman heeft gefloten
Plaats reactie