Doorgaan naar inhoud

Atlantis

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • Jochem Lub Offline

Atlantis

Bericht door Jochem Lub »
Ik ben op zoek naar informatie over de verloren legende Atlantis. Wie kan mij verder helpen?
Bij voorbaat dank
  • S.E. Kreeft Offline

Re: Atlantis

Bericht door S.E. Kreeft »
: Ik ben op zoek naar informatie over de verloren legende Atlantis. Wie kan mij verder helpen?
: Bij voorbaat dank
Ik heb zelf niet zo veel over Atlantis, maar zelf verzamel ik een aantal jaren (kranten)artikelen over allerlei onderwerpen, met name over wetenschap. (astronomie, geologie, archeologie). Ik heb een aantal artikelen over Atlantis. Stuur mij een e-mail indien u interesse heeft.
  • Hilde Bakker Offline

Bericht door Hilde Bakker »
: Ik ben op zoek naar informatie over de verloren legende Atlantis. Wie kan mij verder helpen?
  • Jeene Offline

Bericht door Jeene »
: : Ik ben op zoek naar informatie over de verloren legende Atlantis. Wie kan mij verder helpen?
: : Bij voorbaat dank
  • diederik Offline

Bericht door diederik »
  • Wouter Sengers Offline

Bericht door Wouter Sengers »
: : Ik ben op zoek naar informatie over de verloren legende Atlantis. Wie kan mij verder helpen?
: Ik heb zelf niet zo veel over Atlantis, maar zelf verzamel ik een aantal jaren (kranten)artikelen over allerlei onderwerpen, met name over wetenschap. (astronomie, geologie, archeologie). Ik heb een aantal artikelen over Atlantis. Stuur mij een e-mail indien u interesse heeft.
  • laura v.d berge Offline

Bericht door laura v.d berge »
: Ik heb zelf niet zo veel over Atlantis, maar zelf verzamel ik een aantal jaren (kranten)artikelen over allerlei onderwerpen, met name over wetenschap. (astronomie, geologie, archeologie). Ik heb een aantal artikelen over Atlantis. Stuur mij een e-mail indien u interesse heeft.
Ik zoek juist ook inf. voor een werkstuk.kunt u me informatie e-mailen?bij voorbaat dank.groetjes!
  • Jan Offline

Bericht door Jan »
Informeer bij de groep Zenga: maakt een optreden hierover. Voorstelling oa 18-02-2000 in Markant te Uden.
Succes, Jan

• hoi Offline

Bericht door hoi »
  • r. zandbergen Offline

Bericht door r. zandbergen »
: : : Ik ben op zoek naar informatie over de verloren legende Atlantis. Wie kan mij verder helpen?
: : : Bij voorbaat dank
: : Ik heb zelf niet zo veel over Atlantis, maar zelf verzamel ik een aantal jaren (kranten)artikelen over allerlei onderwerpen, met name over wetenschap. (astronomie, geologie, archeologie). Ik heb een aantal artikelen over Atlantis. Stuur mij een e-mail indien u interesse heeft.
Plaats reactie