- 21 okt 2019, 10:05
- Forum: Informatie gezocht
- Onderwerp: Schilderij
- Reacties: 6
- Weergaves: 2395
Re: Schilderij
Oké, dank je wel. Het is een schilderij wat nog bij mijn oma vandaan komt. Zij heeft op verschillende plaatsen gewoond maar niet in de omgeving van Eindhoven. Voornamelijk in de provincie Groningen. Het is dus wel heel oud maar heeft dus weinig waarde als ik het goed begrijp. Of ik moet zien te ...