Josebeek Offline Berichten: 4 Lid geworden op: 14 okt 2019, 23:50 Klok Bericht door Josebeek » 20 okt 2019, 23:09 Citeer Deze klok is een erfenis van mijn moeder. Ik ben benieuwd wat de waarde hiervan is. Het uurwerk is niet meer helemaal goed. Bijlagen Omhoog