Doorgaan naar inhoud

Corneille van Beverloo

Te koop gevraagd, werk van deze kunstenaar - Kunst te koop aangeboden - Wie doet een bod?
  • william vanpelt Offline

Corneille van Beverloo

Bericht door william vanpelt »
Ik bezit 3 litho's van Corneille uit 1985 met als titel "Le Combat I", "Le Combat II" en "Le Combat III". Ze zijn reeds heel lang in mijn bezit. Ik verkoop ze aan een redelijke prijs. Heel interessant voor een liefhebber van Corneille. Geïnteresseerden kunnen contact met mij opnemen.
  • cynthia en mandy Offline

Re: Corneille van Beverloo

Bericht door cynthia en mandy »
hallo wij houden een werkstuk over u. we vinden het heel leuk dat we uw e-mail adderes hebben gevonden op internet. maar wilt u ook uw telefoon nummer geven dan kunnen we wat vragen stellen en dat in ons werkstuk zetten. Wij zijn 11 en 12 jaar en we zitten in groep 8 ik hoop dat uw ggauw een mailtje terug stuurt want over 1 week moet die al af zijn!!!! We hopen dat u het doet!

alvast bedankt

groetjes cynthia en mandy
  • cynthia en mandy Offline

Bericht door cynthia en mandy »
hallo wij houden een werkstuk over u. we vinden het heel leuk dat we uw e-mail adderes hebben gevonden op internet. maar wilt u ook uw telefoon nummer geven dan kunnen we wat vragen stellen en dat in ons werkstuk zetten. Wij zijn 11 en 12 jaar en we zitten in groep 8 ik hoop dat uw ggauw een mailtje terug stuurt want over 1 week moet die al af zijn!!!! We hopen dat u het doet!

alvast bedankt

groetjes cynthia en mandy

• kelly Offline

Bericht door kelly »
Hallo,

Ik ben kelly ik ben 13 jaar.
Ik doe een werkstuk over uw. maar ik kan niet zoveel goede informatie vinden. Ik hoop dat uw mij kan helpen.!
Zou uw misschien wat informatie over uw en over de schilderijen naar mij willen sturen?
Alvast Hartelijk bedankt.
Groet. Kelly
Plaats reactie