Doorgaan naar inhoud

gezocht schilderijen H.Schallenberg

Te koop gevraagd, werk van deze kunstenaar - Kunst te koop aangeboden - Wie doet een bod?
  • Nico Offline

gezocht schilderijen H.Schallenberg

Bericht door Nico »
Ik ben op zoek naar schilderijen van de schilder Huibert Schallenberg.

Als iemand een schilderij van deze schilder wil verkopen mail mij dan een foto met aanvullende gegevens, zoals formaat, materiaal waarop geschilderd is alsmede een prijs.

Bij voorbaat dank.

• D van Beelen Offline

Re: gezocht schilderijen H.Schallenberg

Bericht door D van Beelen »
Beste Nico

Ook ik ben in het bezit van een schilderij van H. schallenberg
Nu is mijn vraag aangezien jij ze verzameld wilde ik je vragen waar ik de waarde van zo'n schilderij kan opzoeken want ik ben heel benieuwd.
Ik heb het schilderij gekregen uit een ervenis

Op het schilderij staat een vaas met zonnebloemen

Groetjes Dick
  • Maurice Brouwer Offline

Bericht door Maurice Brouwer »
Hallo Nico,

Ik heb thuis een schilderij/zeefdruk staan van H. Schallenberg en ben bereid deze te verkopen. Het schilderij is 140cm breed en 96 cm hoog en is voorzien van een mooie (salmiak) chromen lijst. De afbeelding is mij nog steeds onduidelijk maar wel heel apart met veel mooie kleuren.

Indien je interesse heb hoor ik dat graag. Evt. foto op aanvraag.

Mvg,
Maurice brouwer
  • maria Offline

Bericht door maria »
Ook ik heb uit een ervenis een H.Schallenberg thuis hangen buikevaasje met klaprozen korenbloemen en margrietjes.Ook ik ben op zoek naar een site waar ik ong iets vergelijkends van Schallenberg kan vinden.

b.v.d.
  • jose van dam Offline

Bericht door jose van dam »
Wij zoeken een paneeltje van ongeveer 12 bij 12 cm, daar wij graag een tweede willen. Zijn in het bezit van een klein paneeltje met zonnebloemen ook uit een ERFENIS. Geschatte waarde 5 jaar geleden 800, gulden.
  • m. fokkema Offline

Bericht door m. fokkema »
Geachte heer,
Ik heb twee kleine schilderijtjes van de Heer Schallenberg, Ze zijn van de moeder van mijn oma geweest.
Ik weet niet hoeveel ik er voor moet vragen maar ik heb begrepen dat ze wel wat waard zijn.
Ze zijn ongeveer 11 bij 12 cm, Het soort bloemen weet ik niet, De een is met witte bloemetjes. Helaas kan ik geen foto via de computer naar u toe sturen maar wil dat wel per post doen. Ik hoop dat u mij terug wilt mailen.
Alvast hartelijk dank.
vriendelijke groeten Martin Fokkema
martinfokkema1980@yahoo.com
  • Myrthe Modderman Offline

Bericht door Myrthe Modderman »
Goeden avond,

Ik heb een mini schilderijtje ongeveer 7,5 bij 9,5 cm op een soort van hout. er staat een blauw bolvaasje met gekleurde bloemen erin (weet niet wat voor soort). Gesigneert H schallenberg rechts onderin.

Ik probeer informatie te vinden over H schallenberg, waar kan ik dat vinden?
Ik wil het schilderijtje wel verkopen, wat wilt u er eventueel voor geven?

Groetjes Myrthe
Plaats reactie