Doorgaan naar inhoud

Wie weet van wie deze zeefdruk is.

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • StevenCruon Offline

Wie weet van wie deze zeefdruk is.

Bericht door StevenCruon »
Heb het jaren geleden geërfd en het heeft ook jaren bij ons gehangen, nu kleiner wonen en doorgeven in de familie. Maar geen idee van wie etc, het zou leuk zijn als iemand mij erover kan vertellen.
Veel dank!
Met vriendelijke groet
Steven
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • mp.kunst Offline

Re: Wie weet van wie deze zeefdruk is.

Bericht door mp.kunst »
Deze is van de Spaanse kunstenaar Antonio Saura. Titel van dit werk is Claudia, en het komt uit de Novisaurias series gemaakt in 1969
Als u een originele heeft dan is dit is een Ets en aquatint gedrukt op Rives BFK papier
De afmetingen zouden om en nabij 75×56cm moeten zijn.
  • StevenCruon Offline

Bericht door StevenCruon »
Beste,

Dank u zeer voor dit bijzondere nieuws! De afmetingen kloppen inderdaad.
Zou er belangstelling voor zijn en welke waarde zou men eraan kennen?
Ik woon in Frankrijk maar heb de mogelijkheid het op heel korte termijn naar Nederland te transporteren.

Met vriendelijke groet,

Steven Kortenoever
  • mp.kunst Offline

Bericht door mp.kunst »
Ik vermoed dat de grootste interesse voor deze kunstenaar in Spanje zal zijn en daar zal de opbrengst beduidend hoger zijn dan in Nederland. Ik zie op buitenlandse veiling sites op internet voor dit werk een prijs tussen 300 en 600euro wordt geschat met een enkele uitschieter naar 1200euro. Voor deze bedragen wordt dit werk niet verkocht maar ik zag dat de bieding bij bv één veiling was blijven steken bij 350euro. De opbrengst zal zeker in Nederland een stuk lager liggen en niet voldoende zal zijn om de tocht naar Nederland te bekostigen.
Plaats reactie