- commerinus Offline
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29 okt 2021, 12:58
Vind U zelf niet dat het een soort minachting is naar het forum.
Geen eens de moeite nemen om duidelijke foto toe te sturen, ik ervaar
dat als gooi in de bak en zoek het maar uit...kom nou.
De meeste forum leden zijn niet de eerste de beste..
Dus doe nog een poging voorkant...achterkant duidelijke foto
handtekening..spieraam..enz