Pagina 1 van 1
Waard
Geplaatst: 15 okt 2020, 23:12
door cvmvandesande
Beste mensen, zijn deze iets waard? Zijn reproducties die zo’n 40 jaar bij ons thuis hingen. Mijn moeder vond de schilderijen mooi en kocht daarvan in het museum de reproducties, lijstte ze in.
Groet en dank
Re: Waard
Geplaatst: 16 okt 2020, 11:23
door van_oma
Helaas, op een rommelmarkt krijg je hoogstens twee euro voor de lijsten. Die verschoten repro's kun je met een gerust hart bij de grijze bakken zetten. Ongeacht of ze uit een museum komen.
Re: Waard
Geplaatst: 17 okt 2020, 22:01
door cvmvandesande
Ahh bedankt! Groet