- cvmvandesande Offline
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 15 okt 2020, 23:08
Waard
Bericht door cvmvandesande »Beste mensen, zijn deze iets waard? Zijn reproducties die zo’n 40 jaar bij ons thuis hingen. Mijn moeder vond de schilderijen mooi en kocht daarvan in het museum de reproducties, lijstte ze in.
Groet en dank
Groet en dank