Pagina 1 van 3

schilderijtjes

Geplaatst: 28 aug 2020, 17:01
door peterbosmans
hallo,
ik heb een paar schilderijtjes van h . verbur, h. v d ende, v dam en h gunneken of zo iets , maar ik kan het niet goed leze, ook niet met een loep, wie kan mij informatie verstrekken, alvast bedankt peter

Re: schilderijtjes

Geplaatst: 28 aug 2020, 17:28
door Hart
Bedoel je die van Dam die nog leeft of die van Dam die al dood is? Of die andere van Dam?

Re: schilderijtjes

Geplaatst: 28 aug 2020, 20:47
door peterbosmans
hoi, het is een schilderijtje uit 1870 of zo iets

Re: schilderijtjes

Geplaatst: 28 aug 2020, 20:49
door peterbosmans
er staat alleen v dam op

Re: schilderijtjes

Geplaatst: 28 aug 2020, 21:04
door peterbosmans
ja alleen v dam

Re: schilderijtjes

Geplaatst: 28 aug 2020, 21:27
door peterbosmans
? dus!

Re: schilderijtjes

Geplaatst: 28 aug 2020, 22:24
door scholte
Hart neemt je in de maling, Peter. En terecht. Want er zijn een stuk of 150 Van Dammen als kunstenaar bekend. Hoe moeten wij weten welke Van Dam jouw ding gemaakt heeft als we niks te zien krijgen en niet helderziend zijn?

Re: schilderijtjes

Geplaatst: 29 aug 2020, 11:58
door peterbosmans
heb jij er verstand van?

Re: schilderijtjes

Geplaatst: 29 aug 2020, 12:42
door mark plaat
Hallo hoi heb jij er verstand van? ? dus!
Wat zijn dat voor termen,denkt U dat dit een forum voor de peuterschool is?
Dit is een zeer gerespecteerd forum,met mensen die geheel vrijblijvend en kosten loos
hun vrije tijd en kennis beschikbaar stellen, om andere met vragen te helpen.
Dus gaarne Uw vraag respect vol indienen,zeker als het om Hart en Scholte gaat deze mensen
heb ik hoog zitten.
Vraag over een probleem… foto..voorkant..achterkant…handtekening..waar komt het vandaan..enz.
Er zit heel veel kennis op dit forum,dus als er iemand is die meer weet,wordt U vast geholpen

Re: schilderijtjes

Geplaatst: 29 aug 2020, 13:10
door peterbosmans
wat zijn dat voor kapriolen, ben je helemaal wel lekker in je ziek hoofd, zo reageer je toch niet als iemand wat vraagt
, doe wat aan je zieke mind, denk je dat je dat je intellectueel bent, ik vraag of je er verstand van hebt, als je dat niet hebt reageer dan niet, malloot met je 3d visie slaap kop