Doorgaan naar inhoud

schilderijtjes

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?

Moderator: admin

• peterbosmans Offline

schilderijtjes

Bericht door peterbosmans »
hallo,
ik heb een paar schilderijtjes van h . verbur, h. v d ende, v dam en h gunneken of zo iets , maar ik kan het niet goed leze, ook niet met een loep, wie kan mij informatie verstrekken, alvast bedankt peter
  • scholte Offline

Re: schilderijtjes

Bericht door scholte »
Hart neemt je in de maling, Peter. En terecht. Want er zijn een stuk of 150 Van Dammen als kunstenaar bekend. Hoe moeten wij weten welke Van Dam jouw ding gemaakt heeft als we niks te zien krijgen en niet helderziend zijn?
  • mark plaat Offline

Bericht door mark plaat »
Hallo hoi heb jij er verstand van? ? dus!
Wat zijn dat voor termen,denkt U dat dit een forum voor de peuterschool is?
Dit is een zeer gerespecteerd forum,met mensen die geheel vrijblijvend en kosten loos
hun vrije tijd en kennis beschikbaar stellen, om andere met vragen te helpen.
Dus gaarne Uw vraag respect vol indienen,zeker als het om Hart en Scholte gaat deze mensen
heb ik hoog zitten.
Vraag over een probleem… foto..voorkant..achterkant…handtekening..waar komt het vandaan..enz.
Er zit heel veel kennis op dit forum,dus als er iemand is die meer weet,wordt U vast geholpen
  • peterbosmans Offline

Bericht door peterbosmans »
wat zijn dat voor kapriolen, ben je helemaal wel lekker in je ziek hoofd, zo reageer je toch niet als iemand wat vraagt
, doe wat aan je zieke mind, denk je dat je dat je intellectueel bent, ik vraag of je er verstand van hebt, als je dat niet hebt reageer dan niet, malloot met je 3d visie slaap kop
Plaats reactie