Schilderij A. Verkerk
Bericht door Frankvth »Hallo allen,
Mijn ouders hebben al jaren een schilderij op zolder liggen en heb deze tijdelijk boven nieuw interieur gehangen.
Nu ik er zo nu en dan naar kijk valt het mij op dat de staat niet al.te best is, maar het eigenlijk best een 'mooi' schilderij is. Ik heb totaal geen verstand van kunst, dus ben benieuwd of iemand deze naam kent?
Niet dat ik waarde verwacht, maar vind het wel leuk om te weten of er iets over schilder bekend is....
Gesigneerd met A. Verkerk.
Ik hoor graag.
Mijn ouders hebben al jaren een schilderij op zolder liggen en heb deze tijdelijk boven nieuw interieur gehangen.
Nu ik er zo nu en dan naar kijk valt het mij op dat de staat niet al.te best is, maar het eigenlijk best een 'mooi' schilderij is. Ik heb totaal geen verstand van kunst, dus ben benieuwd of iemand deze naam kent?
Niet dat ik waarde verwacht, maar vind het wel leuk om te weten of er iets over schilder bekend is....
Gesigneerd met A. Verkerk.
Ik hoor graag.