Pagina 1 van 1
Wie herkent de signature?
Geplaatst: 01 jun 2020, 20:53
door Gewoon
Hallo,
Ik kan het niet zo goed lezen: Jan J. S....
Re: Wie herkent de signature?
Geplaatst: 02 jun 2020, 10:17
door Hart
Ik vermoed dat er Jan J vd Stap plus een jaartal staat. Die eerste letters zijn vrij duidelijk en wijzen bijna altijd naar deze schilder. Best een gezochte kunstenaar trouwens.
Re: Wie herkent de signature?
Geplaatst: 02 jun 2020, 13:37
door mark plaat
Hart
Weer eens in de roos.
Re: Wie herkent de signature?
Geplaatst: 02 jun 2020, 15:01
door Gewoon
Dank Hart!
Ik heb er twee van, de andere is een schitterende molenlandschap.
Groet
Re: Wie herkent de signature?
Geplaatst: 02 jun 2020, 15:03
door Gewoon
Hoi Mark,
Dank voor je bijdrage. Hoe krijg jij de foto zo scherp? Ik heb namelijk ook een andere die minder duidelijk is dan deze. Ik vraag hem vanwege het jaartal.
Groet
Re: Wie herkent de signature?
Geplaatst: 02 jun 2020, 19:35
door mark plaat
het jaartal denk ik 1907 te lezen.
Scherpte van foto,s begin eens met de bv handtekening met
groen licht te belichten.
Je zou moeten zien, dat het te belichten bv voorfront duidelijker wordt.
Dan gebruik ik het foto programma ACD Photo Enhance
Werkt top en ...nou probeer maar..blijft natuurlijk hobby matig,
succes en laat die andere ook maar zien .kijken we of we iets voor
je kunnen doen.
Re: Wie herkent de signature?
Geplaatst: 02 jun 2020, 22:05
door Gewoon
Dank voor de tips!
Ik zal de andere even ok plaatsen.
Re: Wie herkent de signature?
Geplaatst: 03 jun 2020, 07:37
door mark plaat
beste Gewoon...nou gewoon
Ook deze is mooi , jaartal denk ik ook 1907.
Hij had er zin in om ze te maken..
succes