Wie herkent de signature?
Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
Moderator: admin
Re: Wie herkent de signature?
Bericht door Hart »Ik vermoed dat er Jan J vd Stap plus een jaartal staat. Die eerste letters zijn vrij duidelijk en wijzen bijna altijd naar deze schilder. Best een gezochte kunstenaar trouwens.
- mark plaat Offline
- Berichten: 722
- Lid geworden op: 08 jul 2012, 20:17
Re: Wie herkent de signature?
Bericht door Gewoon »Dank Hart!
Ik heb er twee van, de andere is een schitterende molenlandschap.
Groet
Ik heb er twee van, de andere is een schitterende molenlandschap.
Groet
Re: Wie herkent de signature?
Bericht door Gewoon »Hoi Mark,
Dank voor je bijdrage. Hoe krijg jij de foto zo scherp? Ik heb namelijk ook een andere die minder duidelijk is dan deze. Ik vraag hem vanwege het jaartal.
Groet
Dank voor je bijdrage. Hoe krijg jij de foto zo scherp? Ik heb namelijk ook een andere die minder duidelijk is dan deze. Ik vraag hem vanwege het jaartal.
Groet
- mark plaat Offline
- Berichten: 722
- Lid geworden op: 08 jul 2012, 20:17
Re: Wie herkent de signature?
Bericht door mark plaat »het jaartal denk ik 1907 te lezen.
Scherpte van foto,s begin eens met de bv handtekening met
groen licht te belichten.
Je zou moeten zien, dat het te belichten bv voorfront duidelijker wordt.
Dan gebruik ik het foto programma ACD Photo Enhance
Werkt top en ...nou probeer maar..blijft natuurlijk hobby matig,
succes en laat die andere ook maar zien .kijken we of we iets voor
je kunnen doen.
Scherpte van foto,s begin eens met de bv handtekening met
groen licht te belichten.
Je zou moeten zien, dat het te belichten bv voorfront duidelijker wordt.
Dan gebruik ik het foto programma ACD Photo Enhance
Werkt top en ...nou probeer maar..blijft natuurlijk hobby matig,
succes en laat die andere ook maar zien .kijken we of we iets voor
je kunnen doen.
Re: Wie herkent de signature?
Bericht door Gewoon »Dank voor de tips!
Ik zal de andere even ok plaatsen.
Ik zal de andere even ok plaatsen.
- mark plaat Offline
- Berichten: 722
- Lid geworden op: 08 jul 2012, 20:17
Re: Wie herkent de signature?
Bericht door mark plaat »beste Gewoon...nou gewoon
Ook deze is mooi , jaartal denk ik ook 1907.
Hij had er zin in om ze te maken..
succes
Ook deze is mooi , jaartal denk ik ook 1907.
Hij had er zin in om ze te maken..
succes