Japanse vaas
Bericht door Tolleke80 »Beste leden,
Ik heb deze vaas gekocht en het is een mysterie voor me ? Wie kan mij hier iets meer over vertellen? De hoogte is 46 cm en het breedste deel onderaan is 22 cm. Tevens zit er in de bodem een stempel van de maker ( zie foto’s ).
Met vriendelijke groet,
Bas Tol
0653511496
Bastoltilburg@gmail.com
Ik heb deze vaas gekocht en het is een mysterie voor me ? Wie kan mij hier iets meer over vertellen? De hoogte is 46 cm en het breedste deel onderaan is 22 cm. Tevens zit er in de bodem een stempel van de maker ( zie foto’s ).
Met vriendelijke groet,
Bas Tol
0653511496
Bastoltilburg@gmail.com