Doorgaan naar inhoud

W Müller

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • gerard17 Offline

W Müller

Bericht door gerard17 »
Beste lezer,

Hopelijk is er iemand die mij kan vertellen of dit nou een bekende schilder is of een goede amateur.

Het is denk ik een krijt en potlood op papier en is ondertekend met W Müller en de datum 5-8-79.
Daaronder staat geschreven school Keulen met wat lijkt tussen aanhalingstekens.

Op de achterkant staat geschreven: gekregen met mijn 70e verjaardag van de dames Muller Kuhlenthal (?) 3 aug 76 en ' door mijn vader getekend '.

Wie o wie kan mij verder helpen?
Alvast bedankt!
Bijlagen
9sAQwEFBQUHBgcOCAgOHhQRFB4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4eHh4
  • gerard17 Offline

Re: W Müller

Bericht door gerard17 »
Alweer een tijd geleden maar ik dacht 'ik probeer het nog eens ....'

Is er iemand die enig idee heeft? Alvast bedankt voor het meedenken!

Groet, Gerard
  • Hart Offline

Re: W Müller

Bericht door Hart »
Italiaanse herdersjongens waren een modieus onderwerp op Duitse academies rond 1900. Ik heb al talloze van deze studies gezien, ook veel van Nederlandse navolgers. Waarde hebben ze alleen als ze heel goed zijn en er een beroemde naam onder staat. Dat is hier niet het geval.

https://www.google.com/search?q=italienischer+hirte+zeichnung&tbm=isch&ved=2ahUKEwjc66Py7qfvAhVIC-wKHRnsBJ8Q2-cCegQIABAA&oq=italienischer+hirte+zeichnung&gs_lcp=CgNpbWcQA1DPogFY0KoBYOWzAWgAcAB4AIABMIgBmwKSAQE2mAEAoAEBqgELZ3dzLXdpei1pbWfAAQE&sclient=img&ei=wtpJYNyCOciWsAeZ2JP4CQ&bih=805&biw=1595
Plaats reactie