ariekunst Offline Berichten: 370 Lid geworden op: 18 nov 2011, 01:51 Herkend iemand signatuur.... Bericht door ariekunst » 28 mei 2019, 15:24 Citeer Wie herkend dit werk...vind netjes geschilderd maar signatuur iets van J thollinger...of iets dergelijks...kom er niet uit.... Bijlagen Omhoog
mp.kunst Offline Berichten: 1303 Lid geworden op: 11 apr 2009, 23:59 Re: Herkend iemand signatuur.... Bericht door mp.kunst » 28 mei 2019, 16:51 Citeer Probeer eens J. Th. Unger want dit is een werk van Julius Theodor Unger. Iets meer info: https://www.museumserver.nl/phorum/read.php?3,13310,14332 Omhoog
ariekunst Offline Berichten: 370 Lid geworden op: 18 nov 2011, 01:51 Re: Herkend iemand signatuur.... Bericht door ariekunst » 06 jun 2019, 00:32 Citeer Thanx daar kan ik wat mee... Omhoog