Doorgaan naar inhoud

Ron Meilof

Te koop gevraagd, werk van deze kunstenaar - Kunst te koop aangeboden - Wie doet een bod?
  • mtsholland Offline

Ron Meilof

Bericht door mtsholland »
Ik ben op zoek naar schilderijen van Ron Meilof, ik verzamel zijn werken en heb er inmiddels een aantal in bezit.
Indien er mensen zijn die zo'n schilderij willen verkopen hoor ik dit graag
Groet
Mtsholland
  • antonia1956 Offline

Re: Ron Meilof

Bericht door antonia1956 »
Goedemiddag,
ik heb een zwanenpaartje te koop. Een aankoopbewijs en bewijs van echtheid zijn aanwezig.
De afmetingen zijn 90 b 60 h. en het schilderij is mooi ingelijst. Ik heb een afbeelding bijgesloten.
Indien u interesse heeft dit te kopen ontvang ik graag een serieus bod van u.
met vr. groet,
  • Ruizendaal2 Offline

Bericht door Ruizendaal2 »
Goedenmiddag Antonia1956,

Heeft U het werk nog in uw bezit?
Ik heb namelijk ook interesse, evenals mtsHolland heb ik enkele werken van Meilof in bezit en ben ik nog op zoek naar zwanen werken van Ron Meilof. Deze heb ik momenteel niet.

Groet Michel
  • Ruizendaal2 Offline

Bericht door Ruizendaal2 »
Goedenmiddag Andre,

Heeft U het werk nog in uw bezit?
Ik heb namelijk ook interesse, evenals mtsHolland heb ik enkele werken van Meilof in bezit en ben ik nog op zoek naar zwanen werken van Ron Meilof. Deze heb ik momenteel niet.

Groet Michel

Bericht door ernahooimeijer »
Ik ben in het bezit van een heel bordje nr. 1812A uit 1993 van Ron Meilof. Het is een strikt beperkte oplage ( van 39 branddagen) van "gelegen in het Friese land". Het is de eerste uitgifte in de serie "boerderij dieren van Nederland". Als u geen interesse heeft. Kunt u mij dan verder helpen met adressen om dit te verkopen of kunt u mij vertellen wat dit waard is?
Plaats reactie