Schilderij, maar kan naam van de schilder nergens terug vinden.
Bericht door KoenBorn »Goedemiddag,
Mijn oma vraagt zich af hoeveel dit schilderij nog waard is, is in de jaren 1950 gekocht voor 390 gulden kan ze me vertellen.
Ik kan alleen niks vinden over B Haverkamp of iets dergelijks,
Heeft iemand wat meer informatie?
Mijn oma vraagt zich af hoeveel dit schilderij nog waard is, is in de jaren 1950 gekocht voor 390 gulden kan ze me vertellen.
Ik kan alleen niks vinden over B Haverkamp of iets dergelijks,
Heeft iemand wat meer informatie?