Pagina 1 van 1
J.J.C Spohler....mening gevraagd
Geplaatst: 19 nov 2018, 12:14
door ariekunst
Wat denken jullie van dit werkje...... is dit van J.J.C Spohler of is het een werkje NAAR J.J.C Spohler.
Persoonlijk vind ik het een erg fraai werk en zeer netjes geschilder als ik bv de molen uitvergroot.
Betreft een olieverf op paneeltje formaat 39.5 x32.4
Werkje is wel erg vies moet schoongemaakt en kleine restauratie ondergaan is dat het waard....????
Wat zou de waarde eventueel zijn van dit werkje voor de verkoop....
Re: J.J.C Spohler....mening gevraagd
Geplaatst: 19 nov 2018, 14:39
door Bertvee
Ik denk niet dat dit door Spohler geschilderd is . En als het niet origineel is, is het niet zoveel waard.
Re: J.J.C Spohler....mening gevraagd
Geplaatst: 19 nov 2018, 20:40
door halloooNL
Ik zie ook een klei e n ervoor staan. Zegt meestal genoeg als ik goed naar sytse luister
Re: J.J.C Spohler....mening gevraagd
Geplaatst: 19 nov 2018, 20:42
door halloooNL
Zie de foto
Re: J.J.C Spohler....mening gevraagd
Geplaatst: 19 nov 2018, 23:46
door ariekunst
Hallo HalloooNL
Weet u hoe de signatuur van J.J.C spohler er uitziet...?
De J heeft een soort vlaggetje aan de bovenzijde dus een N zie ik er persoonlijk niet in.
Waarom zou de N bovenaan de J staan en niet ergens halve wegen....?
Uiteraard kan het een NAAR J.J.C Spohler zijn maar ben door de N niet overtuigd.
Hallo BertVee
Waarom denkt u dat het geen orgineel werk betreft.....
Re: J.J.C Spohler....mening gevraagd
Geplaatst: 19 nov 2018, 23:53
door halloooNL
Ik dacht alleen een n te zien meer niet
Re: J.J.C Spohler....mening gevraagd
Geplaatst: 19 nov 2018, 23:59
door ariekunst
Hallo
Dat is prima ook ik heb alleen mijn mening daarover aangeven.
Vind het top dat u meedenkt en wardeer het ook zeker.
Re: J.J.C Spohler....mening gevraagd
Geplaatst: 20 nov 2018, 05:25
door Bertvee
Het geheel is te rommelig .
Re: J.J.C Spohler....mening gevraagd
Geplaatst: 20 nov 2018, 09:26
door halloooNL
Heb even gekeken en kwam er al heel snel achter dat het een repro is ik zie ook nergens iets voor zijn naam staan en dan blijf ik toch bij me eerste reactie dat er bij de uwe een n staat.
Zie de foto's heb er ook 1 toegevoegd van het originele wat u nu thuis heeft.
Re: J.J.C Spohler....mening gevraagd
Geplaatst: 20 nov 2018, 15:36
door ariekunst
Hallo ...halloooonl
Je ben nu verschillende schilders aan het plaatsen.... je eerste foto is van J.J Spohler.
J.J Spohler = Jan jacob Spohler 1811-1866
J.J.C Spohler=Jan Jacob Coenrad Spohler 1837-1923
J.J.C Spohler was een zoon van J.J Spohler......
Google is je beste vriend.........