J.J.C Spohler....mening gevraagd
Bericht door ariekunst »Wat denken jullie van dit werkje...... is dit van J.J.C Spohler of is het een werkje NAAR J.J.C Spohler.
Persoonlijk vind ik het een erg fraai werk en zeer netjes geschilder als ik bv de molen uitvergroot.
Betreft een olieverf op paneeltje formaat 39.5 x32.4
Werkje is wel erg vies moet schoongemaakt en kleine restauratie ondergaan is dat het waard....????
Wat zou de waarde eventueel zijn van dit werkje voor de verkoop....
Persoonlijk vind ik het een erg fraai werk en zeer netjes geschilder als ik bv de molen uitvergroot.
Betreft een olieverf op paneeltje formaat 39.5 x32.4
Werkje is wel erg vies moet schoongemaakt en kleine restauratie ondergaan is dat het waard....????
Wat zou de waarde eventueel zijn van dit werkje voor de verkoop....