Onbekende schilder
Bericht door JannievdV »Wie heeft er gehoord van W,Youiuen
Ik heb in 1989 of 1990 een schilderij van hem gekocht. De kunstenaar was toen nog in opleiding in Rotterdam.
Ik ben benieuwd hoe het hem is vergaan.
Ik heb in 1989 of 1990 een schilderij van hem gekocht. De kunstenaar was toen nog in opleiding in Rotterdam.
Ik ben benieuwd hoe het hem is vergaan.