Jack1970 Offline Berichten: 1 Lid geworden op: 10 jun 2018, 18:59 Iemand een idee? Bericht door Jack1970 » 10 jun 2018, 19:04 Citeer Hallo iedereen heeft iemand enig idee wie de schilder is, heb al wat gezocht maar kom niet echt verder. Bijlagen Omhoog