Doorgaan naar inhoud

Jur. M. Beek

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • Paul Offline

Jur. M. Beek

Bericht door Paul »
Ik ben in het bezit van 2 schilderijen gesigneerd met
Jur. M. Beek.
Wie kan mij iets over deze schilder zeggen.
Ik weet dt in het westlands museum ook enkele werken hangen.
  • Jurjen Groot Offline

Re: Jur. M. Beek

Bericht door Jurjen Groot »
Beste Paul,

ik heb ook een schilderijtje van Jur. M. Beek. Ik vind het een leuke schilder. Ik weet het volgende van hem: zijn volle naam is Jurrien Marinus Beek, hij leefde van 1879 tot 1965. Hij schilderde landschappen, zeegezichten, stillevens en portretten. Wat stellen uw schilderijen voor? Bij mij staat er een landschap op met molens, heel mooi. Als u digitale foto's heeft van uw schilderijen, zou ik het leuk vinden om ze te zien.

Met vriendelijke groet,

Jurjen Groot
  • wndij Offline

Bericht door wndij »
hoi ook ik heb een paar schilderijen van jm beek wil ze verkopen daarom heb ik ze op marktplaats gezet ook wilde ik wat meer over dit schilderij weten misschien kan jij me helpen mijn msn is wennes26@hotmail.com dan kan ik je een foto sturen
  • schurink Offline

Bericht door schurink »
Ook ik heb een "Jur M Beek" voorstellende een berglandschap met wat witte villa's op de voorgrond aan een meer.
Lijkt wel Lago Magiore. Een waar meesterwek; doekgrootte circa 60/80.
Zou dit kunnen? omdat ik ook zojuist lees dat hij landschappen, zeegezichten, stillevens en portretten zou hebben geschilderd; dan is dit een heel ander genre.
  • S. Vink Offline

Bericht door S. Vink »
Ik heb een schilderij van Jur. v. Beek voorstellende een schaapskudde op de heide. Graag zou ik er achter komen hoe oud het is. Weet iemand mij daar iets meer over te vertellen?
Plaats reactie