Iemand bekend met deze schilder?
Bericht door artista »Beste Lezer,
Is er iemand die mij verder kan helpen met dit schilderij, er is helaas geen signatuur aanwezig, maar het is naar mijn idee wel goed gedaan. Op de achterkant van het schilderij staat nog iets, misschien is dat een aanwijzing?
Het is een olieverf op board (40 x50), de craquelé zit alleen in het gezicht, is dat niet raar of komt dat wel vaker voor?
Ik hoop dat iemand mij iets wijzer kan maken, alvast bedankt voor eventuele hulp.
Vriendelijke groet,
Artista
Is er iemand die mij verder kan helpen met dit schilderij, er is helaas geen signatuur aanwezig, maar het is naar mijn idee wel goed gedaan. Op de achterkant van het schilderij staat nog iets, misschien is dat een aanwijzing?
Het is een olieverf op board (40 x50), de craquelé zit alleen in het gezicht, is dat niet raar of komt dat wel vaker voor?
Ik hoop dat iemand mij iets wijzer kan maken, alvast bedankt voor eventuele hulp.
Vriendelijke groet,
Artista