- H.Grootoonk Offline
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 29 sep 2016, 20:43
Oppeneer
Bericht door H.Grootoonk »Hallo allemaal,
Het schilderij gesigneerd met openneer is ca 90 jaar als huwelijkscadeau aan mijn grootouders gegeven en hing tot enige weken geleden bij mij aan de muur.
Wegens ruimte tekort ben ik genoodzaakt het schilderij in opslag te plaatsen.
Voor het in een donkere hoek verdwijnt voor de komende tijd zou ik graag willen weten hoeveel een schilderij van dez schilder waard is.
Met vr. groet
Henk Grootoonk
Het schilderij gesigneerd met openneer is ca 90 jaar als huwelijkscadeau aan mijn grootouders gegeven en hing tot enige weken geleden bij mij aan de muur.
Wegens ruimte tekort ben ik genoodzaakt het schilderij in opslag te plaatsen.
Voor het in een donkere hoek verdwijnt voor de komende tijd zou ik graag willen weten hoeveel een schilderij van dez schilder waard is.
Met vr. groet
Henk Grootoonk