Schilderij van Hendrik de Laat
Geplaatst: 07 apr 2008, 22:35
Door een nalatenschap van een familielid, ben ik in het bezit gekomen van een orgineel schilderij van Hendrik de Laat.
Geschilderd in 1942
Voorstelling, het interieur van de Sint-Jan met uitzicht op het orgel.
Echt een prachtig object.
Wie heeft hier meer informatie over.
mvg
harco
Geschilderd in 1942
Voorstelling, het interieur van de Sint-Jan met uitzicht op het orgel.
Echt een prachtig object.
Wie heeft hier meer informatie over.
mvg
harco