Schilderij van Hendrik de Laat
Bericht door harco »Door een nalatenschap van een familielid, ben ik in het bezit gekomen van een orgineel schilderij van Hendrik de Laat.
Geschilderd in 1942
Voorstelling, het interieur van de Sint-Jan met uitzicht op het orgel.
Echt een prachtig object.
Wie heeft hier meer informatie over.
mvg
harco
Geschilderd in 1942
Voorstelling, het interieur van de Sint-Jan met uitzicht op het orgel.
Echt een prachtig object.
Wie heeft hier meer informatie over.
mvg
harco