Doorgaan naar inhoud

Schilderij van Hendrik de Laat

Wie kan mij meer informatie geven over deze kunstenaar - Wie weet van wie dit schilderij is - Hoeveel is dit kunstwerk waard?
  • harco Offline
  • Berichten: 8
  • Lid geworden op: 07 apr 2008, 22:13

Schilderij van Hendrik de Laat

Bericht door harco »
Door een nalatenschap van een familielid, ben ik in het bezit gekomen van een orgineel schilderij van Hendrik de Laat.
Geschilderd in 1942
Voorstelling, het interieur van de Sint-Jan met uitzicht op het orgel.
Echt een prachtig object.
Wie heeft hier meer informatie over.
mvg
harco
  • antwerp Offline
  • Berichten: 3
  • Lid geworden op: 19 apr 2008, 03:04

Re: Schilderij van Hendrik de Laat

Bericht door antwerp »
Goedemiddag Harco

Ik ben al 15 jaar een fanatieke verzamelaar van Hendrik de Laat
Als U informatie wil zal ik die U graag verstrekken,het liefst per telefoon omdat ik vaak en veel onderweg ben.
Als uw voorkeur naar de mail uitgaat is dit geen probleem maar duurt het antwoord wat langer.

Mvg.Henri van Antwerpen
073 5214215
06 54338977
Plaats reactie