Pagina 2 van 2

Re: Oud schilderij zonder signatuur.

Geplaatst: 17 mar 2020, 11:19
door T.Dijkstra
Oké. Dan zou er ergens een origineel van deze voorstelling moeten zijn. Ik kan hem niet vinden bij de schilderijen van Lammert van der Tonge en ook niet van de Larense school. Als iemand hem ooit tegenkom dan hoor ik het graag.
Bedankt en groet.