Doorgaan naar inhoud

kwaliteit server

Discussie - Discussion
  • J.F. Orlebeke Offline

kwaliteit server

Bericht door J.F. Orlebeke »
Aanvankelijk leek de Museum-server veelbelovend. Maar dat wer d toch wel een deceoptie: veel sites zijn onvereikbaar. Andere geveb alleen tekst. Terwij;l je er toch heen gaat om afbeeldingen van de dingen te zien. Dus ik ben niet erg geestdriftig over wat die musea laten zien.
  • Inge Wijde Offline

Re: kwaliteit server

Bericht door Inge Wijde »
: Aanvankelijk leek de Museum-server veelbelovend. Maar dat wer d toch wel een deceoptie: veel sites zijn onvereikbaar. Andere geveb alleen tekst. Terwij;l je er toch heen gaat om afbeeldingen van de dingen te zien. Dus ik ben niet erg geestdriftig over wat die musea laten zien.
-----
-----
Logisch dat je niet enthousiast bent.
Waarschijnlijk kan je net zo slecht Nederlands lezen als dat je het schrijft. En een beetje cultuur begrijpen, dat gaat voor jou te ver.
Blijf maar plaatjes kijken, in de Donald Duck of Kuifje.
  • elly waterman Offline

Bericht door elly waterman »
Kom eens kijken op de http://schilderijen.pagina.nl
: Aanvankelijk leek de Museum-server veelbelovend. Maar dat wer d toch wel een deceoptie: veel sites zijn onvereikbaar. Andere geveb alleen tekst. Terwij;l je er toch heen gaat om afbeeldingen van de dingen te zien. Dus ik ben niet erg geestdriftig over wat die musea laten zien.
  • Nico Gijsbers Offline

Bericht door Nico Gijsbers »
Nou zeg, lekker arrogant ! Je weet toch dat beeldende kunst 'plaatjes' zijn? tenminste op een site. Goede plaatjes...
Ik stel voor dat iedereen wat meer openstaat voor andermans mening, zodat je echt van een discussie kunt spreken.
Plaats reactie