Doorgaan naar inhoud

jan toorop

Te koop gevraagd, werk van deze kunstenaar - Kunst te koop aangeboden - Wie doet een bod?
  • l.de vries Offline

jan toorop

Bericht door l.de vries »
wie weet iets van het schilderij
(de mijnwerker) van jan van toorop?
Heet het schilderij wel zo en waar id het te zien?
  • P Dijks Offline

Re: jan toorop

Bericht door P Dijks »
: wie weet iets van het schilderij
: (de mijnwerker) van jan van toorop?
: Heet het schilderij wel zo en waar id het te zien?
Heel toevallig kwam ik Uw vraag tegen en nog vreemder is dat wij vanmiddag een afspraak gemaakt hebben met een taxateur uit Haarlem voor a.s. woensdag voor een schilderij/houtskooltekening van J Toorop waarop een afbeelding van een mijnwerker. Het geheel is ongeveer 1 X 1 meter en hangt al jaren boven de bank in de huiskamer.Rechtsonder staat: Voor de Poel(s) J Toorop. Of het echt is weten wij niet, simpel omdat wij er geen verstand van hebben. Wij wonen in Haarlem, Rijksstraatweg 514. Als er meer gegevens over bekend zijn wil ik U dat graag mailen.
Groeten P Dijks
  • g. bekker Offline

Bericht door g. bekker »
: : wie weet iets van het schilderij
: : (de mijnwerker) van jan van toorop?
: : Heet het schilderij wel zo en waar id het te zien?
: Heel toevallig kwam ik Uw vraag tegen en nog vreemder is dat wij vanmiddag een afspraak gemaakt hebben met een taxateur uit Haarlem voor a.s. woensdag voor een schilderij/houtskooltekening van J Toorop waarop een afbeelding van een mijnwerker. Het geheel is ongeveer 1 X 1 meter en hangt al jaren boven de bank in de huiskamer.Rechtsonder staat: Voor de Poel(s) J Toorop. Of het echt is weten wij niet, simpel omdat wij er geen verstand van hebben. Wij wonen in Haarlem, Rijksstraatweg 514. Als er meer gegevens over bekend zijn wil ik U dat graag mailen.
: Groeten P Dijks
ben ook geinteresseerd in de mijnwerker van Toorop. Kunt u mij er meer over vertellen.
G. Bekker
  • Erik Schipper Offline

Bericht door Erik Schipper »
Ik heb een originele tekening van Jan Toorop met hele groep boze mijnwerkers. Kent iemand de tekening en/of weet iemand iets van de waarde?
Plaats reactie